Volgers

maandag 25 mei 2015

notebooks

Vandaag is het weer aan mij de beurt om een creatie te laten zien voor AnMa Creatief.
Ik heb 2 notitie blokjes gepimt met het mooie dessin papier van First Edition .
Het 1e boekje is gemaakt met First Edition Bella Rose en de rand is gemaakt van Craft Emotions licht groen cardstock en ik heb hiervoor de Anja border chic gebruikt .
De takjes zijn de decorative elements LR0157 van MD Design en de prachtige bloem is van ScrapBerry,s .
Het postkaartje is van Studio Light,
en als laatste heb ik nog een ScrapBerry Resin Rose toegevoegd.

Op dit 2e boekje is het dessinpapier ook van First Editon, de botanical notes.
Het frame heb ik gemaakt met de Joy rand 6002/0357 en van Craft Emotions cardstock ecru en afgemat op groen cardstock.
Het bloemen toefje is gemaakt met de Joy 6003/0037 en de 6003/0027
De fleurige bloemetjes zijn de cherry blossom flowers roze , fuchsia roze en lila /wit, en de tekststempel en corner zijn ook van ScrapBerry  ( French Journey ).
Als laatste heb ik 2 adhesive gems opgeplakt.



groetjes van Anneke

12 opmerkingen:

Crafting Queen zei

Two beautiful notebooks. Love the dies you used.

Stamps and Paper zei

Hello Ann...just catching up on your beautiful projects...all so lovely...have been away for a week

Anne

KarinsArtScrap zei

heel erg mooi Anneke.
Gr Karin

Anita van Merode zei

Prachtige boekjes.
Beide totaal anders maar erg mooie beide.
Groetjes Anita

Odette's kaartenhoekje zei

Prachtige boekjes Anneke. Prachtig scrappapier en wat een leuke malletjes heb jij gebruik. Ze zijn alle twee super mooi !
Groetjes, Odette.

Ellen zei

Ziet er hartstikke mooi uit!

Liefs, Ellen

Dorthe zei

So beautiful, Anneke, love everything about them !! xo

Ela zei

Mooi gedaan! Groet Ela

Helen zei

wat een prachtige boekjes.
Groetjes Helen x

Original handmade by Janneke zei

Wat een prachtige notieboekjes heb je gepimt Anneke!
Staat ik afgelopen in de boekhandel te bladeren in een hobbiehandig......... zie ik jou daar opeens in staan :-)
Wat een leuk artikel Ann, daar mag je trots op zijn hoor!

Liefs Janneke

Marybeth zei

Both are designed with such vintage elegance! Love them.....hugs

Maia zei

En...hier was ik. Gebleven dus weer fff bijlezen.
Schitterende romantische boekjes heb je gemaakt!
Deze zou ik echt niet gebruiken om iets in te schrijven hoor...gewoon mooi uitstallen en van genieten!
Ik ga weer evrn verder...
Tot zo...
Liefs Maia