Volgers

maandag 10 augustus 2015

suitcases

Het is vandaag 10 augustus en voor AnMa Creatief heb ik deze leuke koffertjes gemaakt met de
suitcase stencil van DutchDoobadoo
Dit stencil is zo leuk want je kan er diverse koffertjes mee maken, waarvan ik hier er een laat zien voor geboorte en een in de vintage stijl.
Beide koffertjes zijn gemaakt van Joy kraftcardstock.

koffertje 1:

Het dessinpapier wat ik gebruikt heb op dit koffertje is van First Edition  en de giraf is een collectable van Marianne Design.
Ik heb de giraf uit Honing kleurig linnen cardstock van CraftEmotions gestanst, de snuit uit donkerbruin en de strik uit blauw cardstock.
Zelf heb ik 2 bandjes ( riempjes ) geknipt en wat gaatjes er in gemaakt.
En verder heb ik een strik van organza lint gemaakt en een lila roosje toegevoegd.

koffertje 2:

Het dessinpapier op dit koffertje is van Studio Light.
Anne Marije heeft deze leuke garenklossen, kaartjes, spoeltjes en kleine vingerhoedjes ook in het assortiment zitten.
Het paspopje is van MD en ik heb van een oud stukje kant een rokje gemaakt.
Alle randjes zijn beinkt met distress inkt walnut stain.
Op het garenkaartje en klosje heb ik een stempel afgedrukt met memento tuxedo black.









groetjes van Anneke



11 opmerkingen:

Anoniem zei

Ooh, wat gaaf alletwee!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Stamps and Paper zei

Just love your your little suitcases Ann both beautifully embellished

Anne

Crafting Queen zei

These are just so adorable, love them!!!!

Rosina zei

Dat zijn 2 schitterende koffertjes Anneke...TOPPIE!!!


groetjes Rosina

Marie-Louise zei

Hi Ann. These are just gorgeous. I love them. Hope all is well with you. Take care my friend.

Original handmade by Janneke zei

Ooh wat zijn ze schattig Anneke!
Ik heb voor de vakantie ook het koffertje aangeschaft, maar nog niets mee gedaan.
Nu ik weer heerlijk uitgerust ben en ook weer inspiratie heb opgedaan in de vakantie, zal ik er toch snel eens mee aan de slag gaan!

Liefs Janneke

GerJanne zei

Oh prachtig zijn ze. Wat een werk, maar wat ontzettend leuk! Ook beide heel verschillend, maar ik zou toch niet kunnen kiezen.
Groetjes,
GerJanne

Scraptastisch zei

Hey Anneke,
Ik sluit me aan bij GerJanne, ik zou ook niet kunnen kiezen!
Ze zijn hartstikke leuk allebei! en weer oog voor detail...super!!!
Liefs van Gerie

Sue B zei

Oh Wowzer! these are gorgeous Ann… the giraffe one is SO sweet! and love the colours! and the 2nd suitcase is perfect vintage… love all the little details… they are both awesome! :-)
Hope you are doing ok hun
Big hugs, Sue B xx

Unknown zei

Super gaaf zijn je koffertjes.
groetjes,Lean

Anoniem zei

Wat super knap gemaakt Anneke !
Ik vind ze geweldig mooi allebei.
Groetjes Jannie