Volgers

zondag 10 juli 2016

Baby Shoes.

Vandaag laat ik jullie weer een babykaartje zien wat ik heb gemaakt van wit linnen cardstock en met het mooie dessinpapier van Marianne Design , Elines babies pink.
De mooie rand is ook van Marianne en ik vind hem zo mooi qua vorm en dat je er lint doorheen kan rijgen.
Verder heb ik gebruikt de rand LR0407 - de rand Petra,s border het ovaal CR1333 - en de schoentjes LR0303.
Anne Marije heeft in haar webshop hele leuke embellishments zoals bedeltjes/charms , knoopjes, pareltjes etc...
Hier heb ik het leuke veiligheidsspeldje gebruikt.

Alles is te koop natuurlijk bij AnMaCreatief


                groetjes van Anneke



9 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Wat een lievie Anneke, prachtig hoe mooi alles weer bij elkaar past!
Baby kaartjes geven altijd een mooie sfeer hè! heel sweet!!!
Fijne zondag verder.... xx Gerie

Marie-Louise zei

Gorgeous card Ann.

Marlies zei

Héél erg lief kaartje! Gr Marlies

Corrie zei

Wat een schatje van een kaart Anneke, de vorm is ook super mooi, de schoentjes ook al zo leuk, kortom een dot van een babykaart.
Lieve groetjes,Corrie

Dorthe zei

Oh what a darling card...and the shoes are wonderful, dear Anneke.
A lovely and sweet card.
xx

Crafting Queen zei

Beautiful card!

Ellen zei

Wat een ontzettend lief en schattig kaartje, een plaatje!

xxx Ellen

Doris knippenenplakken zei

Hoi Anneke,
Prachtig babykaartje !heel mooi met de bovenrand leuk plaatje .
Groetjes Doris

Odette's kaartenhoekje zei

Een super mooi, lief babykaartje Anneke ! Prachtig DP en super mooie malletjes ! Toppie !
Groetjes, Odette.