Volgers

vrijdag 25 november 2016

Christmas Bell

Vandaag laat ik jullie weer een kerstkaartje zien voor AnMa Creatief die gemaakt is van kraft cardstock met een stencil van Dutchdoobadoo.
Het frame /ovaal is van Studio Light en toen ik hem zag vond ik deze stans al direct mooi door zijn ijskristalletjes rondom.
Achter het frame en aan de linkerkant zit een labeltje van CreaLies.
De grote ijskristal is van Joy Crafts , en de blaadjes zijn de 6002/0493.
Aan de rechterkant zie je de leuke ijsbeertjes en bovenin de tekst die beide ook van Joy Crafts zijn.
Verder heb ik wat sweetheart blossom flowers en cherry blossom flowers toegevoegd en een leuke charm
Langs alle randen zit gesso voor een winters effect en heb ik Sparkling Dust hier en daar toegevoegd.
Als laatste wat rhinestones.




                groetjes van Anneke




7 opmerkingen:

Margo zei

Wat prachtig Anneke !

Dorthe zei

Anneke, it is so beautiful, I love it, and the sweet glittering bears !! Xoxo

Marlies zei

Een prachtige creatie Anneke! Een leuk model en mooie details. Heel sfeervol! groetjes, Marlies

Gery zei

Hoi Anneke,
Heb even over je blog gewandeld en je maakt inderdaad schitterende kaarten.
Kan me voorstellen, dat dat veel tijd van je vraagt!
Het ziet er ook allemaal zo mooi afgewerkt uit, komplimenten.
Groetjes Gery

Gery zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ellen zei

Prachtige kaart! Alles is weer mooi passend, een plaatje dus!

xxx Ellen

Stamps and Paper zei

Love the shape of this card Ann and love your sweet sparkly bears

Anne