Volgers

maandag 26 juni 2017

mini book

Na het warme weer ben ik weer eens aan de knutsel gegaan met het gave en nieuwe stencil van Noor Design 6002/0827.

Gebruikte materialen:

Cardstock:         wit
Dessinpapier:    Dove Craft, Floral Muse
stansen:             Joy Crafts,  randen, 6002/0260 en 6002/0366
                          Creative Exp, CED 1428 corner
                          Memorybox 98178, crochet corner
                          Amy Design, ADD 10104 cirkel
                          MD Design CR1254 label
                          MD Design  LR0273 en LR0270, vintage ornaments
                          Craft Emotions 115633/0186 strikje
                          Precious Marieke PM 10055 vlinder


    groetjes van Anneke

8 opmerkingen:

Margo zei

Oh wat mooi is dit weer Anneke ! Je papier combineert erg mooi met de gebruikte plaatjes en ik ben dol op lint, dus ook daar scoor je voor mij mee hoor ! Het is een erg leuk modelletje ! Best wel wat werk denk ik !

Stamps and Paper zei

Hi Anneke..sorry for not visiting your blog for while but have been unwell so no crafting but hopefully now back to normal.

I've browsed through your blog and you've done some amazing work everything you do is so beautifully presented and a lovely collection of projects..hope you are keeping well

Anne x

KarinsArtScrap zei

een schitterende creatie Anneke.
Gr Karin

Ellen zei

Superleuk zeg! Dit stencil lijkt me geweldig om mee te werken.

xxx Ellen

Josee Heylen zei

een prachtige creatie, mooi gedaan, ik zou niet weten hoe ik eraan moest beginnen

Dorthe zei

Anneke how very lovely they all are, beautiful ideas, friend ! Xxx

Anoniem zei

So sweet and wonderful dear Anneke - I love it, and your rusted "window".

ลาลีกา

Unknown zei

Superleuk zeg! Dit stencil lijkt me geweldig om mee te werken.
โกลเด้นสล็อต
สูตรบาคาร่า
gclub