Volgers

dinsdag 26 september 2017

Stampin Up Christmas book

Van de week heb ik dit kaartje/boekje gemaakt voor een goede vriendin van mij.
Ik heb 2 pagina,s gemaakt en ik heb 4 losse kleine kaartjes uitgesneden en daar op de letters X-Mas in het groot geplakt.
Deze kleine kaartjes zitten voor de hele pagina,s geplakt.
De binding is gewoon een simple berg en dal vouw waar tegen de kaartjes en pagina,s zitten geplakt
( deze zijn overigens met de Cricut uitgesneden )


Wat heb ik gebruikt:

cardstock:        very vanilla en tip top taupe
dessinpapier:   candy cane lane
ponsen:            3 label ponsen  - handschoentjes - mosaic madness .
stansen:            kerstsokje hang your stocking
stempels:          festival of trees ( boompjes ) en tekst Sassy Salutations
lint - plakparels , strass steentjes

De kleine handschoentjes zijn net als de sterretjes en de candy man uit het dessinpapier geknipt en met 3d kit opgeplakt.

Het boekje sluit dmv magneetjes







     groetjes van Anneke



      

4 opmerkingen:

Dora zei

Wow, dit is mooi gemaakt!

KarinsArtScrap zei

ziet er goed mooi Anneke
Gr Karin

Dorthe zei

What a very beautiful book -card Anneke, I love all the tiny additions , sweet mittens and baubles - so lovely and cozy !!
Hugs, Dorthe

Rosina zei

Een prachtig kerstalbum Anneke...wat een geweldige details op al die pagina's

groetjes Rosina