Volgers

woensdag 13 december 2017

Mixed media album

Vandaag heb ik de cover van een kant en klaar chipboard album bewerkt met
verschillende mediums.
Ik heb eerst met een stencil een motief aangebracht met heavy gel medium.
Daarna heb ik eerst alles opgeplakt wat ik op de cover wilde hebben, ook de embellishments, en daarna alles geschilderd met
zwarte gesso .
Ook de bloemen zijn met gesso gedaan en met de heatgun heb ik eerst alles gedroogd, en daarna nog met Cadence , Maya gold en goudkleurige acrylverf wat kleur nog aangebracht.



      groetjes van Anneke


3 opmerkingen:

Marjanne zei

Wat ontzettend gaaf!!

Maia zei

WoW wat heb je dit prachtig gedaan,ziet er super mooi uit!
Fijn wekend
Groetjes Maia

Dorthe zei

This is so cool looking Anneke ,
wonderful with the details and flowers !!
Hugs, Dorthe