Volgers

maandag 19 februari 2018

Noortjes file folder

Het nieuwe stencil van Noor design was uit, en toen ik deze zag wist ik meteen dat ik die wilde hebben.
Zo leuk om met kaartjes, tags etc... te vullen.
Binnenin zitten 2 dubbele kaartjes, 1 enkele en een tag.
De basis heb ik dit keer niet van cardstock gemaakt , maar van chipboard.
Ik heb de mal op het chipboard gelegd en alles afgetekend , uitgeknipt en gerild.
Daarna eerst de binnenkanten beplakt, omdat je er anders niet meer bijkomt.
De randen zijn extra verstevigt met het papieren plaktape van de Gamma.
Voor de rest zijn er ook dit keer veel mallen van Noor Design gebruikt, en de plaatjes zijn van Gerda,s Hobbyshop.

materialen:

Chipboard
papieren tape met lijm ( Gamma )
designpapier 
mallen:     6002/0359
                 6002/0163
                 6002/0356
                 6002/0251
                 6002/0698
                 6002/0254
                 6002/0146
                 6002/0386
Joy Crafts: 
                 6003/0033
                 6003/0063

kant- seambinding - bloemen - plakparels - filigrain corners - klokje - eindkapjes voor kwastjes - sleuteltje - brad met ring. 










      groetjes van Anneke





7 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

Wow Anneke , Ontzettend mooi gemaakt . Heel mooi papier ,details I Love It !!!
Groetjes Doris

Dorthe zei

It is stunning Anneke- such lovely papers, and beautiful images, you have used, and everything so perfect created. Love it, dear. Xxx

KarinsArtScrap zei

prachtig Anneke

gr karin

GerJanne zei

Geweldig Anneke! Wat een gave creatie en de inhoud is al net zo mooi!

Caroline Cards zei

Dit is super mooi gemaakt!
groetjes, Caroline

Ellen zei

Ziet er geweldig uit!

xxx Ellen

Gina Bloyaert zei

Dag Anneke,
Wat een mooie,creatie alweer!.
Mag ik vragen welke mal je gebruikt hebt om de file folder te maken aub.
Mvg gina Belgiƫ