Volgers

zondag 29 april 2018

wooden box, ( mixed media )

Vandaag een houten kistje opgepimt met mixed media producten em ik vind dit ook altijd heerlijk om te doen, je moet alleen wel alles goed afdekken , want het wordt meestal een lekkere smeerboel.


materialen:

houten kistje:                   Action
heavy gesso black:          Finnabair
art stones:                        Finnabair
                                        gilding wax en parelmoer paint
metal embellishments:    vlinder - gears - kraal - corner - foto frame - blaadjes - sleuteltje - strip.
embellishments:              bloem - ringetjes - knopen - MDF ornament.
                   


       groetjes van Anneke


5 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

prachtigg Anneke
gr karin

GerJanne zei

Wat een schitterend doosje is het geworden. Ik vind dat nog steeds erg knap! Dat het geklieder is kan ik me wel voorstellen, maar dat kan ook erg leuk zijn....toch?

Dorthe zei

Another amazing box, Anneke- so beautiful with old jewelry, and things, added-
Hugs, Dorthe

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige box Anneke !
Super mooie mixed media .
Groetjes Doris

Annette zei

Supermooi moet me er ook eens ooit aan gaan wagen๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

Liefs Annette