Volgers

woensdag 10 juli 2019

Bookbox Time travelers

Vandaag heb ik dit leuke bookbox gemaakt van Graphic 45.
Deze heb ik kant en klaar gekocht en dan komt hij binnen in naturel kleur met 3 tags.



Ik heb eerst de randen allemaal zwart geschilderd en daarna heb ik de box en de tags beplakt met Prima Marketing dessinpaper, Time Travelers en een van mijn favoriete series van Prima.
De bloemen zijn bewerkt met zwarte verf en ook met Art Alchemy paint vintage Rose van Finnabair.
Op de cover zijn de embellishments zoals de klok , camera, en frame van ome Alie ( hihi ).
Aan de zijkant heb ik zwart chiffon parelkant geplakt, ( ome Alie ).
Dit is ontzettend leuk om te maken omdat dit in een halve dag klaar is en de box natuurlijk al kant en klaar binnen komt.
De wijzerplaat is van het dessinpapier afkomstig en daar heb ik een cabuchon overheen geplakt.





                                         groetjes van Anneke

4 opmerkingen:

Crafting Queen zei

Wonderful creation!

Cobie zei

Wow.... schitterend gedaan Anneke!
Groetjes Cobie

Elly zei

Hij is echt prachtig!!
Groetjes Elly

KarinsArtScrap zei

prachtig Anneke en heel mooi papier

gr karin