Volgers

zaterdag 24 augustus 2019

challenge Vintage en More FB

Het is alweer de 24e van de maand en nu is het mijn beurt om de reminder te laten zien van onze lopende challenge die t/m 31 aug 18.00u duurt.

                                                  gebruik een randmal op je kaart!

Gebruikte materialen:

randen:                              Joy Crafts 6002/0366
rand birthday:                    Joy Crafts 6002/1174
                                          Sizzix Alterations 657481
rechthoek:                         Joy Crafts 6002/0631
swirl:                                 Joy Crafts 6002/0359
dessinpapier:                     Craft&You beautiful day
plaatje:                               Pion Design
bloemen:                            Webshop Margo
lavendeltakjes:                   Ome Alie
embellishments:                 kant


       groetjes van Anneke

4 opmerkingen:

Elly zei

Wauw wat een mooie kaart Anneke!
Groetjes Elly

GerJanne zei

Hoi Anneke,
wat een schitterende kaart!!
Jij bent een ware vintagekunstenares.
Prachtig die randen allemaal.

Trijntje zei

Prachtuge kaart Anneke. Groeten Trijntje

Ruža Tomašić zei

k wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terug heb gekregen, ik wil de mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spell caster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Wale Wiseman, hij hielp Ik heb onlangs mijn relatie herenigd met mijn man die me gedumpt heeft. Toen ik contact opnam met Wiseman, heeft hij een liefdesbetovering voor me uitgesproken en mijn man die zei dat hij niets meer met me te maken had, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu erg blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt met een duurzame oplossing
via e-mail: babaidadawiseman01@gmail.com
WhatsApp: +2348136951551