Volgers

maandag 4 juli 2016

Picknickmandje

Dit picknickmandje kwam ik eens tegen op Pinterest en wilde dit graag eens maken, maar het kwam er nooit van.
Gisteren was het niet echt mooi weer om lekker buiten te zitten en toen ben ik aan de slag gegaan.
Ik heb de google translater aangezet om alles vanuit het Noors te vertalen en heb wel even zitten vogelen met de maten , daar alles in inches was.
Meestal maak ik dan eerst een proef exemplaar en dan kan ik hem bewaren voor als ik er nog eens eentje wil maken.
Hier is het resultaat van mijn 1e poging hi.hi, ik vind zelf wel dat hij goed is gelukt.
De klepjes van het mandje sluiten met magneetjes, omdat het dan prachtig sluit.





     groetjes van Anneke



2 opmerkingen:

Marie-Louise zei

This is so pretty.

Dorthe zei

It is gorgeous friend, so wonderfully created , and so beautiful !!
Dorthe, xx