Volgers

donderdag 10 november 2016

Christmas in gold

Vandaag ben ik nog steeds in de kerstsferen en laat ik jullie een kaartje zien voor webshop AnMa Creatief waarvan de basis is gemaakt van donkergroen linnen cardstock en daarbij paste het mooie dessinpapier van Joy Crafts warm Christmas heel mooi vond ik.
De mooie achtergrond is de nieuwe mal van Marianne D, de LR0445 die ik uit wit linnen cardstock heb uitgestapt en waarvan ik al heel wat kaartjes  voorbij heb zien komen op het internet, alleen heb ik hem voor de verandering eens horizontaal gedraaid.
Aan de linkerkant van de kaart zit de rand van Joy Crafts met daarvoor de kerstbomen die ook van Joy Crafts zijn en in 2 kleuren zijn uitgestanst.
De mooie poinsettia's zijn van Craft Emotions en de blaadjes en kleine swirls zijn van Crea Lies, evenals de ijskristalletjes.
Het plaatje wat ik hierbij dit alles mooi vond passen is een oudje van Studio Light.
Op de poinsettia's zit glitterpoeder en in het midden wat kleine beads die ik nog had.
Ik heb als laatste hele kleine goudkleurige strass steentjes op geplakt van het merk Trimkraft , en deze zijn zo mooi, en schitteren als kleine diamandjes en de tekst van vrolijk Kerstfeest is van Yvonnes Creations
Deze zijn binnenkort ook bij Anne Marije te bestellen.




6 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Heel chique...prachtig Ann!
check your mail! xx Gerie

Trijntje zei

prachtig Anneke. wat een chique geheel met de goud accenten. Groeten Trijntje

Rosina zei

Heeeel chique dit kerstkaartje Anneke....wat mooi met dat sprankelend goud erop...en die prachtige stans leent zich daar ook perfect voor....

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Anneke !
Heel stijlvol kaart met mooie accentjes .
Groetjes Doris

AnDo zei

Wat een geweldige kaart, Anneke.
Zo mooi van kleur, zo warm en het plaatje...prachtig.
Groetjes, Ans

Ellen zei

Prachtige kaart, heel sfeervol!

xxx Ellen