Volgers

dinsdag 15 januari 2019

Vintage envelope album

Van de week ben ik bezig geweest met dit kleine mini album van 12 x 12 cm dat gemaakt is dit keer van kleine envelopjes.
D envelopjes komen bij die verre oom vandaan hi hi en hebben een maat van 10 x 10cm die ik in kraft en zwart heb aangeschaft.
Er is dit keer geen binding gedeelte omdat de envelopjes aan elkaar bevestigd worden en de kaft die ik van chipboard heb gemaakt bevestigd wordt aan de laatste envelopjes.
Daarna heb ik van suède nog een bandje gemaakt wat netjes de linker zijkant bedekt.
Op de kaft zitten embellishments die ik heb bewerkt met zwarte gesso en wax van Finnabair.
Binnenin heb ik voor de finishing touch veel met Stampin Up ponsen gewerkt en uit dessinpapier cirkels, rechthoekjes etc... geponst.
Er zijn in totaal 6 pagina,s die pockets bevatten met kaartjes en tags.

gebruikte materialen:

chipboard
envelopjes kraft kleur 10 x10 cm.
dessinpapier:      Prima marketing
zwart cardstock 160grms
suède
embellishments papier, ook van Prima Marketing.
embellishments metal:                ome Alie en zwart kant - zwart organza lint
mediums:          black gesso - wax Finnabair white gold en rich copper.










      groetjes van Anneke












2 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

schitterend Anneke

Gr Karin

Ellen zei

Mooi zeg! Vind zulke creaties er altijd prachtig uitzien en denk dan: 'dat moet ik ook eens doen', alleen komt het er maar niet van, dus ik blijf gewoon genieten van andermans versies.

xxx Ellen