Volgers

maandag 29 april 2019

mixed media note book

Gisteren heb ik weer lekker even gekliederd en heb dit notitieblokje opgepimt met de producten van Finnabair.

Ik heb eerst de cover met heavy gesso black bewerkt.
Daarna heb ik structuur aangebracht met een stencil van Studio Light.
Tussendoor heb ik met de heatgun even alles gedroogd en met heavy body gel de embellishments en een stukje kant bevestigd.
Ook de embellishments zijn met de heavy gesso black bewerkt.
Daarna heb ik met de waxen white gold - rich copper - bronzen age alles een metallic look gegeven.
De grote embellishment in het midden is van luchtdrogende klei uit een mal van Prima Marketing.


producten:  alles van Finnabair

heavy gesso black
modeling paste
stencil van Prima Marketing
wax:          White Gold - Rich Copper - Bronze Age
embellishments
kant - parels van Finnabair




       groetjes van Anneke

4 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

heel erg mooi Anneke gaaf gedaan
Gr Karin

Elly zei

Heel gaaf Anneke.
Groetjes Elly

Margo zei

Wauw Anneke, zo mooi ! Echt een kunstwerkje zo !
Groetjes
Margo

Ellen zei

Ik ken de materialen niet, maar wow, wat maak je er iets gaaf mee zeg!

xxx Ellen