Volgers

woensdag 25 maart 2015

babykaartje

Het is vandaag de 25e en dus van mij weer een bijdrage voor AnMa Creatief.
Dit keer heb ik voor een babykaartje gekozen en de basis is gemaakt van Joy kraftpapier en het mooie dessinpapier is van First Edition, Botanical notes.
Het frame is gemaakt van CraftEmotions linnen karton , baby roze.
Ik heb voor de kaart de grote Crea-Nest-Lies XXL no 2 gebruikt.
Het frame is gemaakt met de creatable MD ovaal en de schoentjes met de MD my first shows.
De tekst heb ik 2 keer uitgesneden met de MD Eline tekst en iets over elkaar heen geplakt.
Het lieve plaatje is van Nellie Snellen vintage/babies.
Natuurlijk heb ik een kantje toegevoegd ha,ha want ik ben kant verslaafd en van die schattige sweetheart blossom flowers in white baby pink en baby pink die ik perfect vind voor zo,n babykaartje.
De leuke mini roosjes zijn uit een bundel met meerdere kleurtjes.
Verder heb ik nog een leuke ScrapBerry,s resin roses for wedding toegevoegd en alle randjes zijn bewerkt met distress inkt frayed burlap

TIP:
er is mij al vaker gevraagd hoe je een basis kaart als deze moet maken.

Als je een basis kaart wilt maken met een frame als deze, dan moet je hem eerst op een dubbele kaart leggen en de mal iets over de vouwrand laten steken, stans hem uit en snij hem dan nog een keer uit enkel cardstock.
Plak deze over de basis kaart, je heb nu dus het gehele model , maar wel zo dat de kaart dus dubbel is en er ingeschreven kan worden, en hij goed blijft staan.



groetjes van Anneke


16 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een schatje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Henriëtte zei

Je hebt een superlief kaartje gemaakt An.

groetjes Henriëtte

Marjan zei

Schattig en mooi kaartje, prachtige kleurtjes en zoals altijd een mooie afwerking!

Scraptastisch zei

Wat een DOT van een kaart, met een mooie shabby vintagelook Anneke!!!
Supergaaf is ie weer! En dat je gek bent op kantjes...dat is voor mij bekend!!! Ik hoop dan ook zo dat ik je kaartje goed hebt geraden op het WLVC blog? anders zou het wel een blamage zijn hè!
Liefs van Gerie

Dorthe zei

So lovely, and sweet Anneke -
wonderful tiny shoes ,and flowers !!
Hugs,Dorthe

Marie-Louise zei

Hi Ann. Such a beautiful card. I love the shape and the beautiful baby topper. Very cute dies.

GerJanne zei

Een heel lief kaartje Anneke!
EN dank voor de tip!
GerJanne

Corrie zei

Wat een lieffie Anneke, prachtig opgebouwd, een lust voor het oog.
Lieve groetjes,Corrie

Willy's creations zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt :-)

Unknown zei

Schattig kaartje Anneke, kijk nou toch dat lieve snoetje! De stansjes passen er perfect bij! Alles goed met je? Geniet van je zondag, liefs, Ira
♥Ira’s Crea Corner♥

Trijntje zei

Hoi Anneke wat prachtig deze kaart een schatje! Supermooi gemaakt met deze prachtige materialen. Groeten Trijntje

AnDo zei

Hoi Anneke,

Wat een dotje van een kaart.
Een lust voor het oog.

Groetjes, Ans

Ellen zei

Wat een schatje! En bedankt voor de tip natuurlijk.

groetjes, Ellen

Stamps and Paper zei

Ann your card is so adorable...beautiful image and as always beautifully embellished

Anne

Adriana zei

Zo schattig. Heel mooi!

Maia zei

Weer zo'n super schattige babykaart, daar ben jij toch wel een kei in!
Dit is echt een schatje met mooie details!
Ben...er...bijna haha
Groetjes Maia