Volgers

zondag 1 maart 2015

challenge AnMa Creatief

vandaag begint de nieuwe challenge bij AnMa Creatief en het thema is voorjaar/lente
ik heb de camera mal van Dutchdoobadoo gebruikt en gemaakt van CraftEmotions linnen cardstock ecru
verder heb ik het leuke papier gebruikt van Craft Emotions, botanical summer.
het vogeltje en de takes zijn gemaakt van Marianne Design de:
bird     LR0138
leaves LR0227
leaves LR0192
de leuke bloemetjes zijn de cherry blossom flowers 2 tone antique en roze en de sweetheart blossom flowers mixed purple
de randjes bewerkt met distressinkt walnut stain en mowed laan
en ik heb een ScrapBerry,s adhesive faceted gem toegevoegd.
de tekst is met de computer gemaakt en kantje en plaatje van mij zelf.
het leuke van deze camera mal van Dutchdoobadoo is dat je er veel mogelijkheden mee hebt








we hopen weer op veel inzendingen en Anne Marije heeft deze leuke prijs beschikbaar gesteld:



                                        groetjes van Anneke






                                       

21 opmerkingen:

Marie-Louise zei

Gorgeous card Ann. I love the design.

Anoniem zei

Ooooh An! Die is gaaf!
Wat een mooie kleuren!! Gaaf papier heb je gebruikt zeg!
Heb zelf het DDBD cameraatje nog steeds niet aangeschaft omdat ik nog te veel twijfelde over hoe te gebruiken maar nu ik dit weer zo zie! Wat een inspiratie!
Fijne zondag samen!
Liefs Jacky

Creahannie zei

Hallo Anneke,
Je hebt er echt iets heel speciaals van gemaakt, wat een super leuk model en schitterend afgewerkt!!!
Gr Hannie

Ela zei

Ziet er zeker gezellig uit, echt voorjaar! Voet Ela

Ela zei

Groet dus....haha!

Ela zei

Groet dus....haha!

Crafting Queen zei

Wonderful card, such a great idea!

Ghea zei

Schitterend Anneke wat een prachtige kleuren heb je gebruikt.
Liefs Ghea

Rosina zei

Woooow wat een geweldig kaartje Ann...super leuke dat caneramodelletje...en daan dat binnenlabeltje in PRACHTIG geheel!!!

groetjes
en een nog een fijne zondag
Rosina

Danoesja zei

Hoi Anneke
Wat een prachtige voorjaarscamera/kaart en zo fris van kleur.
Ik ben ook helemaal weg van je boekje van een paar blogposten terug, dat is zoooo mooi.
Liefs, Danoesja

Henriëtte zei

Mooi geworden Anneke.
Groetjes Henriette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw Anneke, wat heb je deze camera gaaf uitgevoerd, ik ben er weg van. Zowel het papier van de "foto" als de buitenkant van de camera ademt heel duidelijk "voorjaar...".
Lieve groetjes Miranda

Odette's kaartenhoekje zei

Anneke super mooi je camera ... Schitterend papier en heel leuk hoe je het malletje van de vogel bewerkt hebt ... Een kaartje om bij weg te dromen ...
Groetjes, Odette.

Richtsje zei

Schitterend Anneke, wat een mooie creatie heb je voor deze uitdaging gemaakt! Vandaag heb ik ook zelf weer wat geplaatst en daar kun je lezen dat ik de griep heb gehad....heb je mail wel gehad hoor en binnenkort ga ik hem even beantwoorden....

Groetjes Richtje

GerJanne zei

Oh Ann, dit is een enige creatie die je gemaakt hebt. Echt supermooi als voorbeeldkaartje. Inspirerend!
Groetjes,
GerJanne

Maia zei

Zeker een mooie stans!
Ik heb hem van Tim Holz en gebruik hem ook vaak.
Weer heel andere kleurtjes deze keer.
Vrolijk en mooi met dat vogeltje!
Super creatie!
Fijne week!
Lieve groet Maia

Ellen zei

Echt superleuk gedaan, ziet er fraai uit!

groetjes, Ellen

Marjan zei

Helemaal mooi Anneke, jou we toevertrouwd!

Unknown zei

Wat een supervrolijk geheel Anneke, een echte prachtige lentekaart met mooie details! Liefs, Ira
Ira’s Crea Corner

*Vicki* zei

Such a clever shaped design!! I love the pretty papers and Vintage feel! :)

Stamps and Paper zei

Gorgeous card Ann just love it

Anne