Volgers

zondag 1 mei 2016

baby rompertje / onesie

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij AnMa Creatief en laat ik jullie het leuke baby rompertje zien van Dutchdoobadoo voor AnMa Creatief wat ik van wit linnen cardstock heb gemaakt, en het dessinpapier is van First Edition, Bella Rose.
Ik vind hem zo schattig en je kan hem natuurlijk ook in de vintage stijl maken.
Het kraagje heb ik gemaakt met de LR0388 van Marianne Design en hem door de helft geknipt.
Als ik mallen koop dan mag ik graag experimenteren en deze mal leent zich voor veel doeleinde.
Op het rompertje zitten de schoentjes van Marianne Design de LR0303 en de tekst is van CreaLies die ik heb opgeplakt met het tape van CraftEmotions.
Dit is super fijn tape en zit je niet meer te prutsen met lijm op de smalle lettertjes/afbeeldingen.

Beschrijving tape:
Plak het tape op papier, foam, stof, enz. voor het stansen.
Na het stansen kunt u de onderlaag verwijderen
en blijft er een zelfklevend stansfiguur over.
Ik heb het gebruikt voor de tekstjes.

Verder heb ik nog de leuke kleine knoopjes toegevoegd en wat plakpareltjes en natuurlijk ontbreken de kantje niet, ha,ha.



Dit is de prijs die Anne Marije beschikbaar stelt.
een mooie mal van wildrose craft die-Butterfly Lace


     groetjes van Anneke






9 opmerkingen:

Stamps and Paper zei

Oh Anneke this is just gorgeous and I love those little shoes....what a beautiful keepsake

Anne

Corrie zei

Wat schattig Anneke, leuk papier en accentjes, ik vind je rompertje héél lie.
Lieve groetjes,Corrie

Margo zei

Wat prachtig Anneke !
Groetjes
Margo

GerJanne zei

Wat een gaaf rompertje heb je gemaakt.
ZO leuk! Enig versierd.
Groetjes,
GerJanne

scrapcreations-judith zei

Ik vind dit rompertje zo leuk. Ik "moet" eigenlijk ook deze mal hebben, hij is te mooi om te laten liggen hihi. Je heb hem zo mooi bewerkt. Ik vind het kanten boordje ook zo leuk gedaan. Het is weer een top stukje. Liefs Judith

Marjanne zei

Ik zag hem op Facebook wat een schatje!!

Marjanne zei

Ik zag hem op Facebook wat een schatje!!

Crafting Queen zei

Such an adorable card.

Dorthe zei

How very sweet, dear, and such lovely papers mixed, Anneke, very cute !!
XX