Volgers

woensdag 25 mei 2016

Sweet and innocent

Vandaag laat ik jullie weer een vintage kaartje zien voor Anma Creatief.
De basis van deze kaart is gemaakt van ivoor en ecru linnen cardstock.
Ik vond het nieuwe papier van Scrapberry,s hier heel mooi voor en het schattige plaatje is van
Dixie Craft.
Het frame is van Marianne design , Anja,s ovaal ,  net als de kwastjes/tassels, en de branch forest.
Van Sizzix is de swirl en de tekst is van CreaLies.
Voor de kwastjes/tassels heb ik de leuke eindkapjes gebruikt in 2 maten 6mm en 8 mm. met een strik heb ik ze samengevoegd , en voor versiering heb ik een klein acryl bloemetje opgeplakt.
De mooie grote bloem is er een van Scrapberry,s waar Anne Marije er verschillende van te koop heeft, en verder heb ik nog een Cherry blossom flower ( verschillende kleurtjes te koop ),
Sweetheart blossom flowers en een roosje toegevoegd voor het bloementoefje.
Alle randjes zijn beinkt met distress inkt Frayed Burlap.


Er wordt mij regelmatig gevraagd waar ik toch die kleine bosjes vandaan heb met bolletjes!
Die koop ik bij Alie Express, ( parel bloemen ) er is gratis verzending naar ons land en met 3 weken heb je het binnen, je moet alleen wel een creditkaart hebben.



             groetjes van Anneke





2 opmerkingen:

Marjan zei

Supermooie kaart, Anneke!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een plaatje Anneke, heel mooi met een lieve uitstraling deze kaart.
Lieve groetjes Miranda