Volgers

maandag 1 februari 2016

challenge AnMa Creatief ' Party/Feest

Het is alweer februari en er begint vandaag een nieuwe challenge bij webshop AnMa Creatief met het thema:  Feest/Party
Het is ook echt feest deze maand want op 11 febr bestaat webshop AnMa Creatief alweer 5 jaar!
Anne Marije geeft daarom deze maand 2 prijzen weg voor de winnaars van de challenge, dus reden genoeg om mee te doen.

De basis van deze kaart is gemaakt met de Crea-Nest-Lies XXL van linnen cardstock kiwi, lila en wit.
Het vrolijke dessinpapier is van First Edition New Bloom en de slinger is er een van Marianne Design LR0329
Het plaatje is een digi die ik ingekleurd heb met de Spectrum Noir markers en de tekst is met de computer gemaakt ( van de tv reclame ha,ha ) die ik op een duo die van CreaLies heb geplakt.
Verder heb ik een strik gemaakt van crispy lint en er cherry blossom flowers en sweetheart blossom flowers opgeplakt.
De randjes zijn beinkt met Distressinkt shaded lilac en het plaatje en de slinger zijn opgeplakt met 3d kit.
Als laatste heb ik nog 2 adhesive gems toegevoegd van Scrapberry,s.
Voor degene die deze stempel ook willen hebben , kunnen hier de digi downloaden.



dit zijn de 2 prijzen die Anne Marije beschikbaar stelt.

  


  groetjes van Anneke



5 opmerkingen:

Crafting Queen zei

Lovely card, love the bunting.

Scraptastische hobby zei

Ik dacht even zit ik wel op het goede blog? haha Dit is heel
wat anders dan ik van je gewend ben! Met een ingekleurd stempeltje lijken kaarten altijd wel srakker te worden dan met een vintage plaatje hè An! Dat heb ik ook altijd!
Lieve groetjes Gerie

Stamps and Paper zei

Great card Anneke love the bunting..

Anne

Margo zei

Wat een superleuke kaart !
Groetjes
Margo

Ellen zei

Best een heel ander kaartje dan je meestal maakt, maar ik vind 'm helemaal passend bij het thema: leuke digi en tekst en bij een feestje horen zeker slingers, deze lijn is erg leuk!

xxx, Ellen