Volgers

donderdag 18 februari 2016

Challenge nr 63 for WLVC

Het is vandaag de 18e van de maand en begint er weer een nieuwe challenge bij WLVC, en zoals jullie al hebben kunnen lezen op het WLVC blog zijn we begonnen om op de18e van de maand een kerstkaart/creatie als challenge te doen , maar wel met een specifiek thema.
We beginnen deze 1e kerst challenge met het thema:
                   maak een kerstkaart/creatie waarin duidelijk de kleur blauw aanwezig is !

Dit is mijn kerstkaart voor deze challenge.
De basis is gemaakt met de DutchDoobadoo shape art Square 470.713.111 die ik aan de onderkant recht heb afgesneden zodat hij goed blijft staan.
Het plaatje - dennenappels en ijskristal  komen uit het Studio Light stansbloc WM18 winter memories.
De schaatsjes zijn van Sizzix ( Tim Holz ) 658776 waarvan ik de ijzertjes heb bewerkt met Viva Inka Gold 3d stempel Farbe silver, het vierkant ( achter plaatje ) is van Joy Crafts de
6002/0416 en de halve cirkel ijssterren is van Marianne Design CR1293
De fijne glitter die op de bloemen etc... zit heb ik aangebracht met de glitterpen Wink of Stella, en alle randjes heb ik geembossed met chunky white embossing enamel.
En natuurlijk ontbreken de kantjes en bloemen niet ha,ha.



                                                               onze sponsor is deze keer:





                      groetjes van Anneke

8 opmerkingen:

Jolanda zei

Ja hoor An ik zie duidelijk blauw whahaha, maar je hebt het weer schitterend gedaan. Helemaal superrrr.

liefs Jolanda

Adriana zei

Prachtig! Mijn favoriete kleur. Ik zou graag meedoen, wie weet lukt het...
Liefs Adriana

Anoniem zei

Fantastisch mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Rosina zei

een schitterend winters voorbeeldkaartje laat je weer zien Anneke...een super leuke challenge weer...

groetjes Rosina

Crafting Queen zei

Beautiful card.

Stamps and Paper zei

StunniNg card Anneke beautifully embellished

Anne

Doris knippenenplakken zei

Hoi Anneke,
Prachtige kerstkaart zoveel moois op te zien .
Mooi kantje leuk met de schaatsen .
Weer een top kaartje .
groetjes Doris

Antoinette Voorn zei

Wat een schitterende kaart en mooie winterkleuren heb je gebruikt.. echt super al die details , schaatsen, pareltjes heel gaaf!