Volgers

maandag 4 februari 2019

CH 2 voor Vintage en More

Vandaag is het weer mijn beurt voor onze lopende challenge die het thema heeft:

                                    maak een kaart/creatie zonder snijmallen, ook geen kant en klare dollies 

De basis van deze kaart is gemaakt van ecru kleurig cardstock.
Het dessinpapier is van Prima Marketing en nog een restje wat ik had.
Langs de randen en het plaatje heb ik geschulpt kant geplakt.
Het plaatje is van Gerda,s Hobbyshop en het plaatje met de roos is van Pion Design.
Ik heb een smalle reep gesneden en de kanten met een kartelschaar geknipt.
Voor de bloementoef heb ik een stukje tule gebruikt en een strik van organza, met daar boven op de bloemen en tussenin zit pareldraad.
Het klokje is een plaatje van Studio Light waar ik een cabuchon op heb geplakt.
Als laatste wat vlindertjes , tekst en hotfix studjes toegevoegd.



      groetjes van Anneke

2 opmerkingen:

Elly zei

Super mooi!
Groetjes Elly

Trijntje zei

prachtige kaart Anneke. supermooi gemaakt. Groeten trijntje